Podpisywanie plików
W procesie wnioskowania, wszystkie dokumenty podpisane elektroniczne powinny być opatrzone podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (zwanym dalej: „Rozporządzenie eIDAS”).
Różnice dotyczące podpisu cyfrowego i podpisu Profilem Zaufanym są przedstawione tutaj.
Przed wysłaniem wniosku w zakładce Osoby przygotowujące wniosek należy wskazać osobę upoważnioną do podpisania wniosku. Jeżeli osobą podpisującą wniosek jest inna osoba niż kierownik podmiotu wskazany w sekcji Wnioskodawca, wymagane jest załączenie pliku upoważnienia.