Czy mój wniosek został wysłany?
Dokładne instrukcje zawierające kolejne kroki w procesie wysyłania wniosku można znaleźć w artykule: Elektroniczna wysyłka wniosku – wnioski kierowane do MEiN .
Dokładne instrukcje zawierające kolejne kroki w procesie wysyłania wniosku można znaleźć w artykule: Elektroniczna wysyłka wniosku – wnioski kierowane do MEiN .
Poniższa instrukcja została zaprezentowana na przykładzie wniosków do Ministerstwa Edukacji i Nauki. Wygląd oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów mogą się nieznacznie różnić w zależności od instytucji, do której kierowane są wnioski.
Poprzez rozliczenie projektu rozumie się wygenerowanie oraz składanie raportów cząstkowych/rocznych/końcowych. Raporty można generować i składać w systemie OSF. Ramy czasowe, w których użytkownik może generować i składać raporty są określone przez poszczególne instytucje.
Nie jest możliwe scalenie kont posiadających odmienne role. Redaktor pomocniczy lub Czytelnik ma wgląd tylko do wybranych wniosków, w których skład Redaktorów pomocniczych i Czytelników musi pozostać bez zmian.
Użytkownicy systemu OSF mogą napotkać na błędy techniczne dotyczące funkcjonowania systemu oraz mieć uwagi merytoryczne do treści zawartej w module składania wniosków. W zależności od charakteru błędów/uwag, użytkownik systemu może zgłosić nieprawidłowości do dedykowanej jednostki.
Metodą dedykowaną do zgłaszania błędów przez użytkowników systemu OSF jest system zgłoszeń Helpdesk. Podział błędów oraz instrukcja dokonywania zgłoszeń znajduje się na stronie: Znalazłem błąd/mam uwagi merytoryczne. Co powinienem zrobić?
Co trzeba zrobić, jeśli na Twoim koncie są wnioski podmiotu z którym się rozstajesz?
Dowiedz się w jaki sposób przekazać wniosek lub raport na konto innego Użytkownika systemu OSF.
Dostęp do danego wniosku (raportu) zarejestrowanego w systemie OSF mają każdorazowo: