Znalazłem błąd/mam uwagi merytoryczne. Co powinienem zrobić?
Jestem użytkownikiem systemu OSF
Użytkownicy systemu OSF mogą napotkać na błędy techniczne dotyczące funkcjonowania systemu oraz mieć uwagi merytoryczne do treści zawartej w module składania wniosków. W zależności od charakteru błędów/uwag, użytkownik systemu może zgłosić nieprawidłowości do dedykowanej jednostki.
Błędy techniczne
Przed zgłoszeniem błędów technicznych, sprawdź czy twój problem nie został już opisany na stronach: Baza wiedzy lub Częste pytania.

Nie udało się rozwiązać problemu/mam uwagi techniczne
System OSF współpracuje z działem Helpdesk OPI PIB. W przypadku zakłóceń w funkcjonowaniu systemu OSF, problemów i uwag technicznych, użytkownik ma do wyboru dwa kanały kontaktu, którymi może dokonać zgłoszenia lub otrzymać pomoc techniczną:
- Kontakt telefoniczny
Jeżeli chcesz porozmawiać o problemie technicznym, możesz skontaktować się z działem Helpdesk OPI PIB telefonicznie. Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze w godzinach: 8:15 – 16:15, pod numerem telefonu: +48 22 351 71 01. - System zgłoszeń Helpdesk
Jeżeli nie możesz skontaktować się telefonicznie z działem Helpdesk OPI PIB lub preferujesz zgłoszenie elektroniczne, skorzystaj z systemu zgłoszeń Helpdesk. Jeżeli robisz to po raz pierwszy, możesz skorzystać z instrukcji: System zgłoszeń Helpdesk – instrukcja.
Informacje kontaktowe Helpdesk OPI PIB są również dostępne z poziomu strony głównej oraz w module składania wniosków (dla zalogowanych użytkowników).

1. Bezpośrednie przejście do systemu ZSUN Helpdesk, 2. Kontakt telefoniczny.
- kwestie merytoryczne związane z zamieszczonymi w systemie szablonami wniosków konkursowych, raportów i umów, a także sposobem ich wypełniania i oceny przeprowadzanej w systemie,
- wady, usterki i nieprawidłowości związane z korzystaniem z serwisu, wynikające z błędów lub pomyłek użytkownika oraz nieprawidłowego funkcjonowania przeglądarki internetowej lub łączy telekomunikacyjnych.
Uwagi merytoryczne
Uwagi dotyczące kwestii merytorycznych związanych z zamieszczonymi w systemie OSF szablonami wniosków konkursowych, raportów i umów, a także ze sposobem ich wypełniania i oceny przeprowadzanej w systemie należy kierować do odpowiednich instytucji prowadzących nabory wniosków i ustalających dla nich wymagania prawne oraz techniczne (MNiSW, NCN, NCBR).
Błędy wpływające w jakikolwiek sposób na merytoryczny aspekt naboru lub procedowania wniosków konkursowych ocenia i rozpatruje podmiot, do którego dany wniosek był kierowany, został złożony lub w którym jest procedowany.
Bezpośrednie informacje kontaktowe, pod którymi można zgłaszać uwagi merytoryczne są zazwyczaj dostępne z poziomu modułu składania wniosków (dla zalogowanych użytkowników), w lewym dolnym rogu MENU.

W przypadku braku informacji kontaktowych w module składania wniosku:
Zgłaszanie uwag merytorycznych należy kierować bezpośrednio do odpowiednich jednostek. Po wybraniu logo instytucji poniżej, użytkownik zostanie przeniesiony na stronę z informacjami kontaktowymi.