Przejdź do treści Przejdź do nawigacji głównej Przejdź do stopki

Utracony dostęp do konta w OSF – wskazówki

Jeśli użytkownik utracił dostęp do konta systemowego z powodu braku dostępu do adresu e-mail, na który konto zostało zarejestrowane, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą.

Scenariusz podstawowy

Użytkownik przygotowuje pismo z prośbą o aktualizację adresu e-mail przypisanego do konta.
Pismo należy wysłać przez e-PUAP do Dyrektora OPI.

Pismo musi zawierać:

  1. dane jednoznacznie identyfikujące konto, np. adres e-mail, na który zostało zarejestrowane konto lub login,
  2. nowy adres e-mail, który ma zostać przypisany do konta.

Dodatkowe możliwości kontaktu

W celu uzyskania szczegółowych informacji użytkownik może:

  1. skontaktować się telefonicznie – dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Kontakt” na stronie systemu,
  2. skorzystać z systemu Helpdesk uwaga: rejestracja w systemie Helpdesk możliwa jest z dowolnego, aktualnie używanego adresu e-mail – nie musi to być adres powiązany z kontem w systemie.

Sytuacje niestandardowe

Jeśli użytkownik nie wpisuje się w powyższy scenariusz, konieczny jest bezpośredni kontakt z Helpdesk w celu indywidualnego rozpatrzenia sprawy.