Jak mogę przekazać moje wnioski innemu Użytkownikowi?
Wniosek utworzony w systemie OSF jest przypisany do konta osoby, która go utworzyła.
Tą osobą jest Redaktor wniosku.
Czasem zdarza się, że zachodzi potrzeba przeniesienia praw do tego wniosku na inną osobę.
Czy w OSF możliwa jest zmiana Redaktora wniosku?
Tak, w systemie OSF możliwa jest zmiana uprawnień Redaktora wniosku z osoby A na osobę B.
Zmiana taka jest możliwa na wniosek Wnioskodawcy i powinna być odpowiednio umotywowana oraz udokumentowana.
Procedura zmiany Redaktora wniosku
- Wnioskodawca powinien zwrócić się pisemnie do Dyrektora OPI PIB z prośbą o zmianę Redaktora wniosku.
W prośbie należy wskazać m.in.:
- numer ID lub rejestracyjny wniosku, który należy przenieść na nowego Redaktora wniosku,
- dane obecnego Redaktora wniosku (w tym login systemowy lub PESEL),
- dane Redaktora wniosku na którego należy przenieść dany wniosek/wnioski (w tym login systemowy lub PESEL Redaktora) – ważne by osoba ta miała już założone w OSF konto z nadanymi uprawnieniami Redaktora wniosku.
Jeśli prośba dotyczy wielu wniosków należy podać wszystkie numery ID/rejestracyjne wniosków wraz z danymi ich Redaktorów.
- Po weryfikacji danych przesłanych do OPI PIB, administratorzy systemu OSF dokonają próby przeniesienia wskazanego wniosku/wniosków na nowego Redaktora wniosków. W sytuacji, gdy wymagane będzie dodatkowe uszczegółowienie zakresu prac, OPI PIB zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktu z Wnioskodawcą w celu wyjaśnienia ww. kwestii.
- Prośby o zmianę Redaktora wniosku można kierować:
- pisemnie, bezpośrednio na adres OPI PIB:
Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy
al. Niepodległości 188 B
00-608 Warszawa - poprzez e-PUAP na adres skrytki:
/OPIPIB/SkrytkaESP
- pisemnie, bezpośrednio na adres OPI PIB:
- Prośby o zmianę Redaktora wniosku, kierowane telefonicznie lub e-mailowo bezpośrednio do Helpdesku OPI przez osoby fizyczne, nie będą rozpatrywane.