System zgłoszeń Helpdesk
Zalogowany Użytkownik OSF podczas wypełniania wniosku ma możliwość skorzystania z pomocy systemu ZSUN Helpdesk. Pozwala on na zgłaszanie problemów technicznych z wnioskami i obsługą OSF bezpośrednio do Helpdesku OPI PIB.
![Sposób przejścia do Helpdesku.
Fragment lewego menu systemu - widoczny fragment z przyciskiem Helpdesk.
Od przycisku prowadzi czerwona strzałka pokazująca na okno "Czy chcesz utworzyć hasło do konta w systemie Helpdesk?"
Strzałka na numerem 1 pokazuje przycisk OK.
Opis sposobu przejścia do Helpdesku:
1. Wybierz klawisz Helpdesk.
2. Podaj hasło pierwszego logowania w wyświetlonym oknie.
3. Wciśnij OK.](https://osf.opi.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/Helpdesk1.png)
Korzystanie z Helpdesku nie wymaga dodatkowego logowania – konto w nim zostanie utworzone przy pierwszym użyciu.
W trakcie pierwszego użycia należy jedynie utworzyć hasło. Po jego podaniu, można od razu utworzyć nowe zgłoszenie zawierające opis problemu z wnioskiem.
Jestem w systemie Helpdesk – jak zarejestrować zgłoszenie?
Służy do tego opcja Nowe zgłoszenie, która otwiera formularz zgłoszenia.
Możesz w nim opisać swój problem techniczny.
![Widok systemu Helpdesk.
Procedura wysyłania zgłoszenia do Helpdesk
1. Z górnej belki wybrać Nowe zgłoszenie (ozn. na obrazku cyfrą 2).
2. Wypełnić dane formularza.
3. Wybrać przycisk "Wyślij zgłoszenie" (oznaczony na obrazku cyfrą 3).](https://osf.opi.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/Helpdesk_2.png)
Wszystkie zgłoszenia danego Użytkownika są zapisywane na jego koncie w sekcji Lista zgłoszeń.
Pamiętaj, że dostęp do systemu pomocy jest zawsze dostępny w systemie OSF poprzez funkcję Helpdesk (ew. ZSUN Helpdesk).
W przypadku potrzeby zalogowania się bezpośrednio w systemie Helpdesk, należy użyć adresu e-mail używanego w OSF.
Bezpośredni link pozwalający na zalogowanie się systemu Helpdesk dla osób niezalogowanych do OSF znajdziesz tutaj. Jest on też dostępny na stronie głównej systemu OSF.