System zgłoszeń Helpdesk
Zalogowany Użytkownik OSF podczas wypełniania wniosku ma możliwość skorzystania z pomocy systemu ZSUN Helpdesk. Pozwala on na zgłaszanie problemów technicznych z wnioskami i obsługą OSF bezpośrednio do Helpdesku OPI PIB.
Korzystanie z Helpdesku nie wymaga dodatkowego logowania – konto w nim zostanie utworzone przy pierwszym użyciu.
W trakcie pierwszego użycia należy jedynie utworzyć hasło. Po jego podaniu, można od razu utworzyć nowe zgłoszenie zawierające opis problemu z wnioskiem.
Jestem w systemie Helpdesk – jak zarejestrować zgłoszenie?
Służy do tego opcja Nowe zgłoszenie, która otwiera formularz zgłoszenia.
Możesz w nim opisać swój problem techniczny.
Wszystkie zgłoszenia danego Użytkownika są zapisywane na jego koncie w sekcji Lista zgłoszeń.
Pamiętaj, że dostęp do systemu pomocy jest zawsze dostępny w systemie OSF poprzez funkcję Helpdesk (ew. ZSUN Helpdesk).
W przypadku potrzeby zalogowania się bezpośrednio w systemie Helpdesk, należy użyć adresu e-mail używanego w OSF.
Bezpośredni link pozwalający na zalogowanie się systemu Helpdesk dla osób niezalogowanych do OSF znajdziesz tutaj. Jest on też dostępny na stronie głównej systemu OSF.