Przejdź do treści Przejdź do nawigacji głównej Przejdź do stopki

Jak mogę wyszukać wniosek na moim koncie w systemie OSF?

Zalogowani użytkownicy mają dostęp do zestawienia wniosków, w których pełnią rolę Redaktora wniosku lub Redaktora pomocniczego. Istnieje możliwość filtrowania wniosków według poniższych atrybutów:

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat i strzałką wskazują na pola pozwalające filtrować zestawienie wniosków,

Data utworzenia od

Wybór utworzenia wniosku od wybranej daty. Wybór dokonywany jest za pomocą wyboru daty z kalendarza.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na pole "Data utworzenia od" oraz kalendarz (miesiąc lipiec 2022).

Data utworzenia do

Wybór utworzenia wniosku do wybranej daty. Wybór dokonywany jest za pomocą wyboru daty z kalendarza.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na pole "Data utworzenia do" oraz kalendarz (miesiąc lipiec 2022).

Organizator naboru

Użytkownik może dokonać wyboru organizatora, który jest odpowiedzialny za nabór szukanego wniosku. Możliwy wybór z listy: MEiN, NCBR, NCN.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na pole "Organizator naboru". Lista rozwijana z opcjami wyboru: MEiN, NCBR, NCN.

Typ wniosku

Użytkownik może dokonać filtrowania wniosków według typu wniosku. Możliwy wybór z listy – użytkownik może wybrać jeden lub kilka interesujących go typów wniosków poprzez kliknięcie na kwadrat znajdujący się obok wybranego typu i instytucji.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na pole "Typ wniosku". Lista rozwijana zawierająca typy wniosków, możliwość zaznaczenia kilku opcji.

Nr identyfikacyjny/referencyjny

Użytkownik może dokonać filtrowania wniosków według numeru identyfikacyjnego/rejestracyjnego. W pole wyszukiwania należy wpisywać dokładnie taki numer, jaki podany jest w nagłówku wniosku. Nie należy oddzielać liczb lub liter za pomocą spacji ani innych znaków.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu oraz fragment wniosku. Czerwone kwadraty wskazują przykładowe ID oraz numer rejestracyjny wniosku.

Stan przygotowania

Użytkownik może dokonać filtrowania wniosków według ich stanu przygotowania. Lista rozwijana, do wyboru: W przygotowaniu, Wysłany, Odesłany do poprawy/uzupełnienia.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na pole "Stan przygotowania". Lista rozwijana z opcjami wyboru: W przygotowaniu, Wysłany, Odesłany do poprawy/uzupełnienia.

Nazwisko i imię kierownika/koordynatora/studenta

Użytkownik może dokonać filtrowania wniosków na podstawie informacji o kierowniku/koordynatorze/studencie (Nazwisko i imię). Należy wpisać dokładnie taką kolejność danych. Przykład: Kowalski Jan.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na pole "Nazwisko i imię kierownika/koordynatora/studenta".

Filtruj/Wyczyść

Po wybraniu z listy/kalendarza/wpisaniu danych w pola filtrujące należy wybrać opcję Filtruj. Po chwili system zaprezentuje wniosek/wnioski spełniające kryteria wyszukiwania.

W przypadku kiedy użytkownik chce powrócić do pierwotnego zestawienia wszystkich wniosków, do których posiada dostęp, należy wybrać opcję Wyczyść. Po chwili system wyczyści atrybuty filtrowania i zaprezentuje pełne zestawienie wniosków.

Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na opcje "Filtruj".
Widok fragmentu zestawienia wniosków po zalogowaniu do systemu. Czerwony kwadrat wskazuje na opcje "Wyczyść".

Powiązane Artykuły