Wniosek odesłany do poprawy
Po przesłaniu wniosku do odpowiedniej instytucji, wniosek jest poddawany weryfikacji formalnej. W przypadku kiedy wymagane są dodatkowe informacje lub wyjaśnienia, wniosek zostanie odesłany do poprawy. Redaktor wniosku otrzyma automatycznie wygenerowaną wiadomość (na adres e-mail przypisany do konta OSF) z informacją o wymaganym niezwłocznym zalogowaniu się do systemu OSF.
Należy niezwłocznie zalogować się do swojego konta OSF, zapoznać z treścią zawiadomienia a następnie dokonać korekty określonych sekcji.
Redaktor wniosku ma możliwość podglądu treści zawiadomienia w zakładce Zawiadomienia w menu po lewej stronie modułu składania wniosków. W zawiadomieniu podane są informacje, która sekcja wniosku wymaga uzupełnienia/poprawy oraz treść zawiadomienia.
System odblokowuje do edycji Redaktora wniosku sekcje wymagające uzupełnienia oraz sekcję Elektroniczna wysyłka i w przypadku, gdy był załączony plik z podpisem cyfrowym, usuwa go (archiwizuje), aby wnioskodawca wygenerował nowy plik do podpisu. Po uzupełnieniu, Redaktor wniosku wysyła ponownie wniosek do Ministerstwa (działanie analogiczne jak podczas pierwszej wysyłki tj. z wygenerowaniem pliku PDF do podpisu lub z podpisem cyfrowym).